Analýza přístupů pedagogů k podpůrným opatřením u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole – Bc. Pavlína Nečasová
Bc. Pavlína Nečasová
Master's thesis
Analýza přístupů pedagogů k podpůrným opatřením u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole
Analysis of teachers' approaches to support measures for pupils with mild mental disabilities in primary school
Anotácia:
Lehké mentální postižení patří k nejčastějším, z celkového počtu mentálních postižení je to okolo 80 %. Deficity žáků s lehkým mentálním postižením oproti žákům intaktním spočívají například ve zkrácené době koncentrace, stereotypním myšlení, narušené paměti, nízké sebekontrole, nesamostatnosti a nedostatečném smyslovém vnímání. K tomu, aby naplnili své vzdělávací potřeby, potřebují podpůrná opatření …viacAbstract:
Mild mental disabilities are among the most common, of the total number of mental disabilities it is about 80%. Deficits of pupils with mild mental disabilities compared to intact pupils are, for example, shortened concentration times, stereotypical thinking, impaired memory, low self-control, independence, and insufficient sensory perception. They need support measures to meet their educational needs …viacKľúčové slová
Podpůrná opatření stupně podpůrných opatření lehké mentální postižení jedinci s lehkým mentálním postižením vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením inkluzivní vzdělávání asistent pedagoga individuální vzdělávací plán. Support measures levels of support measures mild mental disabilities individuals with mild mental disabilities education of pupils with mild mental disabilities inclusive education teaching assistant individual educational plan.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/msi97/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedúci: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEČASOVÁ, Pavlína. \textit{Analýza přístupů pedagogů k podpůrným opatřením u žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/g5vzad/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Secondary School Teacher Training in Special Education / Secondary School Teacher Training in Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to children with mild mental retardation
Eva Janečková -
Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap
Hana VESELÁ -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová