Lenka Lukašíková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Komunikace dětí s autismem
Anotácia:
Absolventská práce s názvem Komunikace dětí s autismem se zaměřuje na rozvoj dovedností v oblasti komunikace u dětí s poruchami autistického spektra. Cílem práce je seznámit čtenáře s možnostmi a metodami, které se používají ke zlepšení a rozvoji komunikace u dětí s autismem. V práci jsou definovány a rozděleny poruchy autistického spektra. Práce dále definuje pojem komunikace a popisuje vývoj dítěte …viacAbstract:
The graduate thesis named Communication of Children with Autism focuses on developing communication skills of children with autism spectrum disorders. The aim of this work is to show what possibilities and methods can help develop communication skills of children with autism. First, autism spectrum disorders are defined and categorized. The work then defines the concept of communication and describes …viacKľúčové slová
poruchy autistického spektra komunikace děti alternativní a augmentativní komunikace metody alternativní a augmentativní komunikace výuka autism spectrum disorders communication children alternative and augmentative communication methods of alternative and augmentative communication teaching
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/b11nr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 10. 2022
- Vedúci: Mgr. Martina Anderová
- Oponent: Mgr. Anna Klimešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Institute of Social Pedagogy and Theology
vyšší odborný program / odbor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Alternative methods of counting a compensation of nonmaterial damages
Jan Cholenský -
Alternative Methods of Teaching English Pronunciation (and their Effectiveness at Lower Secondary School
Adam BRÁZDA -
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Zlepšení sebe-prezentace a vystupování studentů tlumočení skrze alternativní metody a aktivní nácvik nonverbální komunikace a vystupování před publikem
Adam VOJÁČEK -
Procedurální a konceptuální přístup žáků k pojmům obsah čtverce a obdélníku
Tereza Osičková -
Alternativní metody a postupy ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace v hlavním vzdělávacím proudu na 1. stupni ZŠ
Nikol RÝZNAROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková