Analýza strategie rozvoje města Chomutov – Andrea PROLLOVÁ
Andrea PROLLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza strategie rozvoje města Chomutov
The Analyse of strategic development of the City of Chomutov
Anotácia:
Základní myšlenkou této práce je pohled do teoretických a metodických konceptů územního rozvoje města a obcí. Pozornost je zaměřena především na proces strategického plánování měst. Důležitou částí práce je pohled do strategického plánování města Chomutov a hodnocení prioritních oblastí strategického dokumentu rozvoje města Chomutov s názvem "Rámcová strategie rozvoje města Chomutov do roku 2020". …viacAbstract:
The basic idea of my thesis is an insight into the theoretical and methodical concepts of territorial development of cities and the countryside. I mainly focus on the process of city strategical planning. An important part of this thesis is the insight into the strategical planning of the city of Chomutov and evaluation of prior spheres of strategical document about the development of Chomutov with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2008
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2048
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Hlaváček Petr, Ph.D., MRCVS
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomickáhttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Fakulta sociálně ekonomickáBachelor programme:
Department of Regional and Local Development
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing jako forma rozvoje cestovního ruchu v oblasti Velkých Karlovic
Kateřina Juřicová -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová -
Teritoriální marketing významných turistických destinací Ústeckého kraje
Patricie Benešová -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing statutárního města Jihlavy v oblasti volnočasových aktivit.
Petra Dolejší -
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
Jakub Bušek -
Survey for community planning of social services in the administrative district of the municipality with extended competence Olomouc
Michal Pytlíček