Bc. Petr Podhorný

Diplomová práce

Online marketingová komunikace ve vybrané firmě

Online marketing communication in elected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací ve vybrané firmě. Cílem práce je zhodnocení online marketingové komunikace firmy a navržení postupů pro její zlepšení. Analýza současného nastavení marketingové komunikace se zaměřuje především na trend návštěvnosti e-shopu a sledovanost firmy na sociálních sítích. Dále jsou zkoumány dopady na online marketingovou komunikaci při správném řízení …více
Abstract:
The thesis focuses on marketing communication in a particular company. Its aim is the evaluation of the online marketing communication in a company and the suggestion of improving procedures. The analysis of the current setting in marketing communication mostly deals with the amount of e-shop visitors and the number of followers on social networks. Next, it explores the impact on online marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/x4vnj/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management