Evaluace motorických kompetencí testem MABC2 u dětí s PAS – Mgr. Tereza Možná
Mgr. Tereza Možná
Advanced ('rigorózní') thesis
Evaluace motorických kompetencí testem MABC2 u dětí s PAS
Evaluation of motor competence by assessment MABC-2 in children with ASD
Anotácia:
Úvod do problematiky: S prudce vzrůstající prevalencí poruchy autis-tického spektra (PAS) v České republice i celosvětově, vzrůstá potřeba komplexní péče o děti s PAS také v oblasti vzdělávání. Ve většině pří-padů se s PAS pojí narušené motorické kompetence a opožděný moto-rický vývoj. Nezbytným předpokladem pro tvoru a aplikaci vhodných intervenčních programů a individuálních vzdělávacích plánů, je …viacAbstract:
Introduction: With the sharply increasing prevalence of autism spec-trum disorder (ASD) in the Czech Republic and worldwide, the need for comprehensive care for children with ASD is also growing in edu-cation. In most cases, ASD is associated with impaired motor skills and delayed motor development. A necessary prerequisite for creating and applying appropriate intervention programs and individual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/haao3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2022
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., doc. Ladislav Čepička, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesAdvanced ('rigorózní řízení') programme / odbor:
Secondary School Teacher Training in Physical Education / Teacher Training in Physical Education
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Self-Regulation in Autism Spectrum Disorder
Muhammed Emin Karadeniz