Návrh marketingové strategie pro plaveckou školu Kapříček – Cedrik Kryštof Šín
Cedrik Kryštof Šín
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro plaveckou školu Kapříček
Proposal of marketing strategy for Kapříček swimming school
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo definovat marketingovou strategii plavecké školy Kapříček. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu, marketingové strategie a marketingového výzkumu. Metodologická část popisuje výzkumné otázky a metody sběru dat. Také obsahuje analýzu provedeného dotazníkového šetření. V praktické části byla provedena situační analýza a dále …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define marketing strategy of a swimming school Kapříček. The theoretical part defines key concepts of marketing, marketing strategy and marketing research. In the methodological part, the research questions and methods were introduced. It also consists of an analysis of a carried-out questionnaire. In the practical part a situational analysis was carried out and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93631
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Tomáš Hrábek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93631
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann