Cedrik Kryštof Šín

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro plaveckou školu Kapříček

Proposal of marketing strategy for Kapříček swimming school
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo definovat marketingovou strategii plavecké školy Kapříček. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu, marketingové strategie a marketingového výzkumu. Metodologická část popisuje výzkumné otázky a metody sběru dat. Také obsahuje analýzu provedeného dotazníkového šetření. V praktické části byla provedena situační analýza a dále …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to define marketing strategy of a swimming school Kapříček. The theoretical part defines key concepts of marketing, marketing strategy and marketing research. In the methodological part, the research questions and methods were introduced. It also consists of an analysis of a carried-out questionnaire. In the practical part a situational analysis was carried out and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Tomáš Hrábek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93631