Právo proti nekalé soutěži a tiskový zákon – Mgr. Markéta Kozová
Mgr. Markéta Kozová
Diplomová práce
Právo proti nekalé soutěži a tiskový zákon
The Law Against Unfair Competition and Press Act
Anotace:
Tématem diplomové práce je Právo proti nekalé soutěži a tiskový zákon. V úvodní části se autorka věnuje rozboru práva nekalé soutěže dle obchodního zákoníku. Důraz je kladen na objasnění všech tří prvků generální klauzule. Stěžejní část práce počíná druhou a třetí kapitolou, kde se autorka věnuje analýze a dílčím aspektům tiskového zákona z hlediska teoretického. Souběh obou úprav je naznačen v kapitole …víceAbstract:
The topic of this thesis is The Law Against Unfair Competition and the Press Act. At the beginning the author deals with the legal regulation of the unfair competition which is mainly contained in the Commercial Code. The attention is payd to the General Clause and analyzing of its essential elements. The main part starts with chapters two and three which are focused on the theoretical analysis of …víceKlíčová slova
nekalá soutěž obchodní zákoník generální klauzule soutěžitel dobré mravy soutěže média tisk tiskový zákon vydavatel reklama klamavá reklama skrytá reklama podprahová reklama product placement zlehčování soutěžitele unfair competition Commercial Code General Clause good morals of competition competitor press Press Act publisher advertisement misleading advertising hidden advertising subliminal advertising discrediting a competitor
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vgkl1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2012
- Vedoucí: prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Dobré mravy v reklamě
Julie POKLOPOVÁ -
Právní rozbor generální klauzule nekalé soutěže (po novelizaci)
Jiří Hölbling -
Nekalosoutěžní praktiky podle generální klauzule nekalé soutěže
Petra Nedvědová -
Generální klauzule nekalé soutěže
Jan Dolanský -
Generální klauzule nekalé soutěže
Radek Fidra -
Případy nekalé soutěže podle generální klauzule
Tereza Žáčková -
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický -
Nekalosoutěžní praktiky podle generální klauzule
Kateřina Krejčí