Dan Malík

Bachelor's thesis

Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích

Communication of selected brands of energy drinks on social networks
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá způsoby komunikace značek na sociálních sítích. Značka zde vystupuje jako prostředník mezi produktem nebo firmou a zákazníkem. Pro průzkum byly vybrány známé značky výrobců energetických nápojů dostupných na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou tematických celků. První část je zaměřena na teoretická východiska komunikace značky na sociálních sítích a definuje základní …more
Abstract:
This thesis deals with ways how brands communicate on social networks. Brand here acts as a mediator between the product or the company and the customer. For the examination were selected brands of well- known producers of energy drinks which are available on the Czech market. The work is divided into two thematic units. The first part focuses on the theoretical bases of brand communication in social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Barbora Haltofová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Malík, Dan. Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe