Dan Malík

Bakalářská práce

Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích

Communication of selected brands of energy drinks on social networks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá způsoby komunikace značek na sociálních sítích. Značka zde vystupuje jako prostředník mezi produktem nebo firmou a zákazníkem. Pro průzkum byly vybrány známé značky výrobců energetických nápojů dostupných na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou tematických celků. První část je zaměřena na teoretická východiska komunikace značky na sociálních sítích a definuje základní …více
Abstract:
This thesis deals with ways how brands communicate on social networks. Brand here acts as a mediator between the product or the company and the customer. For the examination were selected brands of well- known producers of energy drinks which are available on the Czech market. The work is divided into two thematic units. The first part focuses on the theoretical bases of brand communication in social …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Barbora Haltofová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Malík, Dan. Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe