Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o. – Lukáš CHMELAŘ
Lukáš CHMELAŘ
Bakalářská práce
Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Analysis of selective sponsoring activities company Barum Continental
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem. V teoretické části je rozebrána marketin-gová komunikace na jednotlivé části s důrazem na sponzoring. V praktické části je popsána jedna z nejvýznamnějších sponzorských aktivit firmy Barum Continental spol. s r. o., která patří do nadnárodního koncernu Continental AG. Práce se zaměřuje na analýzu marketin-gové komunikace značky Continental, prostřednictvím …víceAbstract:
This bachelor{\crq}s thesis is focused on sponsoring. In theoretical part marketing communi-cation is divided into single parts with emphasis on sponsoring. In practical part is descri-bed one of the most important sponsor activity of Barum Continental which is a part of the Continental AG international group. This thesis is also focused on marketing communi-cation analysis of Continental brand via …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Zveřejnit od: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11754
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHMELAŘ, Lukáš. \textit{Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/g7fgpc/.
Jak správně citovat práci
CHMELAŘ, Lukáš. Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Barbora Stará