Extenzivní čtení ve výuce angličtiny na úrovni B1 s využitím románu Ch. Brontëové Jane Eyre – Kristýna Dvořáková
Kristýna Dvořáková
Bachelor's thesis
Extenzivní čtení ve výuce angličtiny na úrovni B1 s využitím románu Ch. Brontëové Jane Eyre
Extensive Reading in English Language Teaching at B1 Level Based on the Novel Jane Eyre by Ch. Brontë
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je navržení uceleného programu hodin zabývajícího se zjednodušenou verzí knihy Jane Eyre od britské autorky Charlotte Brontëové. Program bude navržen pro dospělé studenty na středně pokročilé úrovni anglického jazyka. Jako materiál jsem použila zjednodušenou četbu, abych poukázala na široké spektrum možností, které vyučujícím tato oblast nabízí. Zhotovený návrh hodin by …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to design a complete programme of lessons based on a graded reader. The book used for this thesis is Jane Eyre written by the British author Charlotte Brontë. The whole programme is designed for adult English language students at intermediate level. I have decided to use the topic of graded readers to present a wide range of options which can be used in this area …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2015
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4515/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2015
- Vedúci: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Romana Milerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / English as a Foreign Language
Práce na příbuzné téma
-
Practicing Dogme language teaching methodology in Conversation English Courses
Christopher Charles Coleman -
The Use of Duolingo Learning Platform in Adult English Language Teaching
Dominika Garbárová -
Application of communicative approach principles in English language teaching
Markéta Vysloužilová -
Využití zjednodušené četby (Graded Readers) u žáků prvního stupně základní školy k podnícení zájmu o čtení v angličtině
Aneta RACKOVÁ -
Graded Readers as a Tool to Raise Learners' Interest in Reading
Daniela Kleinová -
Graded Readers as a Source for Vocabulary Acquisition and Language Development
Soňa Shone -
The Use of Graded Readers in Teaching Pre-Intermediate Adult Learners
Kateřina Láníčková -
Teaching Vocabulary through Literature - Lexis in the Graded Reader
Iva Musilová