Bc. Jana Bělunková

Master's thesis

Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě

Sexism and Stereotypes in Advertising - The Role of a Woman in Advertising
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o postavení ženy ve společnosti napříč historií a jejím zobrazování v dnešním reklamním sdělení. Práce se věnuje problémům sexismu a zobrazování stereotypních rolí v reklamě. Cílem práce je přispět k reálnějšímu a serióznějšímu zobrazování ženy v reklamě a k uvědomění si české společnosti, k jakým prohřeškům stále ještě dochází při zobrazování žen v televizním reklamním sdělení …viac
Abstract:
This thesis discusses the role of a woman in the society across the history and her image in today's advertising. The thesis refers to problems of sexism and stereotypical roles in advertising. The aim of this thesis is to redound to more realistic and serious image of a woman in advertising and to realization of Czech society that there are still many aberrances in imaging the role of a woman in television …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bělunková, Jana. Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications