Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě – Bc. Jana Bělunková
Bc. Jana Bělunková
Master's thesis
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Sexism and Stereotypes in Advertising - The Role of a Woman in Advertising
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o postavení ženy ve společnosti napříč historií a jejím zobrazování v dnešním reklamním sdělení. Práce se věnuje problémům sexismu a zobrazování stereotypních rolí v reklamě. Cílem práce je přispět k reálnějšímu a serióznějšímu zobrazování ženy v reklamě a k uvědomění si české společnosti, k jakým prohřeškům stále ještě dochází při zobrazování žen v televizním reklamním sdělení …viacAbstract:
This thesis discusses the role of a woman in the society across the history and her image in today's advertising. The thesis refers to problems of sexism and stereotypical roles in advertising. The aim of this thesis is to redound to more realistic and serious image of a woman in advertising and to realization of Czech society that there are still many aberrances in imaging the role of a woman in television …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bělunková, Jana. Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Sexismus z pohledu současného feminismu
Tereza HANUSKOVÁ -
Pornografie a gender: reprezentace žen v pornografickém průmyslu
Carolina Hladíková -
Motivy židovství v poezii Michala Flacha a Zena Kaprála
Markéta Hošíková -
Žena s polenem jako žena s dramaturgickým klíčem k seriálu Twin Peaks
Pavel Jakeš