Politický marketing a voľby prezidenta: Analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku 2014 – Sabína Žitná
Sabína Žitná
Bakalářská práce
Politický marketing a voľby prezidenta: Analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku 2014
Politický marketing a voľby prezidenta: Analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku 2014
Anotace:
viz. slovenská verze.Abstract:
The aim of this paper is to analyse the pre-election campaign of the presidential election in Slovakia in 2014 and the analyses of use of marketing instruments to influence the voters. In the theoretical part are described electoral systems, the election and the position and the powers of the Slovakian president. As well this part pays attention to political marketing and to the Lees-Marshment and …víceAbstract:
Cieľom práce je analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku v roku 2014 a analýza využitia marketingových nástrojov na ovplyvnenie voličov. V teoretickej časti sú popísané volebné systémy, voľba, postavenie a právomoci prezidenta Slovenskej republiky. Taktiež je táto časť venovaná problematike politického marketingu a modelom Lees-Marshment a Newmana. Praktická časť sa zaoberá popisom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56156
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Petr Vymětal
- Oponent: Daša Smetanková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽITNÁ, Sabína. \textit{Politický marketing a~voľby prezidenta: Analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku 2014}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/g7x2gd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56156
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Behavioral analysis of internet users during the presidential pre-election period in the USA
Alexandra Kuchtová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger