Sabína Žitná

Bakalářská práce

Politický marketing a voľby prezidenta: Analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku 2014

Politický marketing a voľby prezidenta: Analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku 2014
Anotace:
viz. slovenská verze.
Abstract:
The aim of this paper is to analyse the pre-election campaign of the presidential election in Slovakia in 2014 and the analyses of use of marketing instruments to influence the voters. In the theoretical part are described electoral systems, the election and the position and the powers of the Slovakian president. As well this part pays attention to political marketing and to the Lees-Marshment and …více
Abstract:
Cieľom práce je analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku v roku 2014 a analýza využitia marketingových nástrojov na ovplyvnenie voličov. V teoretickej časti sú popísané volebné systémy, voľba, postavenie a právomoci prezidenta Slovenskej republiky. Taktiež je táto časť venovaná problematike politického marketingu a modelom Lees-Marshment a Newmana. Praktická časť sa zaoberá popisom …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedoucí: Petr Vymětal
  • Oponent: Daša Smetanková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56156