Bc. Daniela Stehlíčková

Master's thesis

Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu

Brand perception of international company Limagrain Group by Czech consumers
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku značky a brandingu, se zacílením na B2B prostředí. Vycházela jsem z dosavadních poznatků o značce. Samostatná část je věnována odlišnostem brandingu v kontextu B2B. Hlavním cílem práce je zdůvodnit důležitost budování značky v B2B prostředí a zapojení zaměstnanců. Vedlejším cílem práce je vyhodnotit vnímání značky zákazníky společnosti Limagrain, nalézt …more
Abstract:
This diploma thesis discusses a brand and branding issues with a detailed focus on B2B environment. I based on present knowledge of the brand. A separate section deals with the branding differences in context of B2B. Main objective of this thesis is to justify the importance of branding in B2B environment and employees involvement. Secondary objective is to evaluate the brand perception of customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní