Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu – Bc. Daniela Stehlíčková
Bc. Daniela Stehlíčková
Master's thesis
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
Brand perception of international company Limagrain Group by Czech consumers
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku značky a brandingu, se zacílením na B2B prostředí. Vycházela jsem z dosavadních poznatků o značce. Samostatná část je věnována odlišnostem brandingu v kontextu B2B. Hlavním cílem práce je zdůvodnit důležitost budování značky v B2B prostředí a zapojení zaměstnanců. Vedlejším cílem práce je vyhodnotit vnímání značky zákazníky společnosti Limagrain, nalézt …moreAbstract:
This diploma thesis discusses a brand and branding issues with a detailed focus on B2B environment. I based on present knowledge of the brand. A separate section deals with the branding differences in context of B2B. Main objective of this thesis is to justify the importance of branding in B2B environment and employees involvement. Secondary objective is to evaluate the brand perception of customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qgxkx/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić