Marketingový plán firmy SOFA LINE, s. r. o. – Bc. Michaela KORGEROVÁ
Bc. Michaela KORGEROVÁ
Master's thesis
Marketingový plán firmy SOFA LINE, s. r. o.
Marketing plan of company SOFA LINE s r.o.
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro společnost SOFA LINE s r.o.V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě faktického marketingového plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické poznatky implementovány do praxe, jsou zde nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu reálného marketingového plánu {--} analýzy trhu, konkurence …moreAbstract:
This thesis is focused on marketing plan preparation for czech retail company SOFA LINE s r.o. In the first part there are all theoretical informations which are necessary for successful marketing planning. The second part describing implementation of theoretical rules into daily marketing practice of the above mentioned company, market, competition analysis and suggestion of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2005
Identifier:
432
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2005
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KORGEROVÁ, Michaela. Marketingový plán firmy SOFA LINE, s. r. o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
Příprava online marketingové komunikační strategie vybrané firmy působící na polském B2C trhu.
Tomáš Wolf -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice
Petra Hefková -
Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje
Jan Krejčí -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
Ondřej Repatý