Marketingový plán firmy SOFA LINE, s. r. o. – Bc. Michaela KORGEROVÁ
Bc. Michaela KORGEROVÁ
Master's thesis
Marketingový plán firmy SOFA LINE, s. r. o.
Marketing plan of company SOFA LINE s r.o.
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro společnost SOFA LINE s r.o.V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě faktického marketingového plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické poznatky implementovány do praxe, jsou zde nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu reálného marketingového plánu {--} analýzy trhu, konkurence …viacAbstract:
This thesis is focused on marketing plan preparation for czech retail company SOFA LINE s r.o. In the first part there are all theoretical informations which are necessary for successful marketing planning. The second part describing implementation of theoretical rules into daily marketing practice of the above mentioned company, market, competition analysis and suggestion of marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zverejniť od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
432
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORGEROVÁ, Michaela. Marketingový plán firmy SOFA LINE, s. r. o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
Příprava online marketingové komunikační strategie vybrané firmy působící na polském B2C trhu.
Tomáš Wolf -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice
Petra Hefková -
Vliv změn komunikační strategie na vývoj prodeje
Jan Krejčí -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Komunikační strategie společnosti Unreal Visual
Ondřej Repatý