Bc. Michaela KORGEROVÁ

Diplomová práce

Marketingový plán firmy SOFA LINE, s. r. o.

Marketing plan of company SOFA LINE s r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro společnost SOFA LINE s r.o.V první části zohledňuje veškerá teoretická východiska, která je nutno obecně znát při tvorbě faktického marketingového plánu. V části druhé jsou pak tyto teoretické poznatky implementovány do praxe, jsou zde nastíněna konkrétní východiska pro tvorbu reálného marketingového plánu {--} analýzy trhu, konkurence …více
Abstract:
This thesis is focused on marketing plan preparation for czech retail company SOFA LINE s r.o. In the first part there are all theoretical informations which are necessary for successful marketing planning. The second part describing implementation of theoretical rules into daily marketing practice of the above mentioned company, market, competition analysis and suggestion of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor: 432

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2005
  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KORGEROVÁ, Michaela. Marketingový plán firmy SOFA LINE, s. r. o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace