Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže – Daniel Pospěch
Daniel Pospěch
Bachelor's thesis
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
High School Students and their Perception of Radio Advertising
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vztahem středoškolské mládeže k poslechu rádia a reklamních rozhlasových spotů. Teoretická část se podrobně věnuje teorii rozhlasu, jeho zařazení v rámci integrované marketingové komunikace a důležitým parametrům reklamních roz-hlasových spotů (délka, obsah, forma, atp.). Účelem práce je určit vývoj percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže za poslední …moreAbstract:
This bachelor thesis after to a high school students´perception of radio and radio adverti-sing. In the theoretical part, the topics such as theory of radio, its place withing integrated marketing communication or important attributes of advertising in radio are described. For purpose of the definition of development of perception radio advertising in last two years, there is used a comparative method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPĚCH, Daniel. \textit{Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/g8bmkx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pospěch, Daniel. Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Český spotřebitel a potraviny pocházející z Francie
Eva BRYCHTOVÁ -
Analýza reklamní kampaně značky Rémy Martin
Jana Sklenářová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"
Petr Horáček -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment