Využití prostředků podpory prodeje v organizaci – Bc. Stanislav Zámečník
Bc. Stanislav Zámečník
Bakalářská práce
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Use of Promotion Means in a Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení podpory prodeje ve zkoumaných společnostech a pomoc při získávání nových zákazníků. První část informuje o vymezení podpory prodeje, výhodách a omezeních podpory prodeje, cílech podpory prodeje, nástrojích podpory prodeje a o podpoře prodeje v prostředí B2B a B2C. Druhá část představuje vybrané podniky, jejich efektivní uplatňování podpory prodeje a komparaci …víceAbstract:
The main goal of this thesis is the evaluation of marketing support in the researched companies and the help with gaining new customers. The first part informs about the specification of marketing support, the benefits and the restrictions of marketing support, about its goals and tools and about the marketing support in environment of B2B and B2C. The second part represents chosen companies, their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nfo9k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová