Využití prostředků podpory prodeje v organizaci – Bc. Stanislav Zámečník
Bc. Stanislav Zámečník
Bachelor's thesis
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Use of Promotion Means in a Company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení podpory prodeje ve zkoumaných společnostech a pomoc při získávání nových zákazníků. První část informuje o vymezení podpory prodeje, výhodách a omezeních podpory prodeje, cílech podpory prodeje, nástrojích podpory prodeje a o podpoře prodeje v prostředí B2B a B2C. Druhá část představuje vybrané podniky, jejich efektivní uplatňování podpory prodeje a komparaci …moreAbstract:
The main goal of this thesis is the evaluation of marketing support in the researched companies and the help with gaining new customers. The first part informs about the specification of marketing support, the benefits and the restrictions of marketing support, about its goals and tools and about the marketing support in environment of B2B and B2C. The second part represents chosen companies, their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nfo9k/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2016
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová