Diskurzívna analýza fenoménu IQOS v prostredí influencer marketingu – Daniela Feriancová
Daniela Feriancová
Bakalářská práce
Diskurzívna analýza fenoménu IQOS v prostredí influencer marketingu
Diskurzivní analýza fenoménu IQOS v prostředí influencer marketingu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou propagace tabákových výrobků na sociální síti Instagram. V teoretické části vymezuje pojmy jako marketing, reklama, zaměřuje se na rozbor online marketingu a online reklamy, sociálních médii a sociálních sítí, influencry a influencer marketingu a na legislativní normy a pravidla stahující se na propagaci tabákových výrobků. Součástí teoretické části je i popis …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the promotion of tobacco products on the social network Instagram. The theoretical part defines terms such as marketing, advertising, focuses on the analysis of online marketing and online advertising, social media and social networks, influencers and influencer marketing and legislative standards and rules for the promotion of tobacco products. Part of the theoretical …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou propagovania tabakových výrobkov na sociálnej sieti Instagram. V teoretickej časti vymedzuje pojmy ako marketing, reklama, zameriava sa na rozbor online marketingu a online reklamy, sociálnych médií a sociálnych sietí, influencerov a influencer marketingu a na legislatívne normy a pravidlá sťahujúce sa na propagovanie tabakových výrobkov. Súčasťou teoretickej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79188
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Michal Šimůnek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79188
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Krízový management na sociálnych sieťach
Viktória Uzsáková -
Budoucnost těžby uhlí v Česku prezentovaná veřejnými aktéry: diskurzivní analýza
Michaela Špringlová -
Diskurzivní analýza pojmu psychopatie v českých internetových médiích
Ondřej Fajstavr -
Turecká invaze do Sýrie na Twitteru: diskurzivní analýza tweetů vybraných médií a novinářů
Dominika Cardová -
Mediální reprezentace válečného invalidy v sociálně zaměřeném časopise první republiky. Diskurzivní analýza textů z časopisu Válečný poškozenec
Ladislava Blažková -
Asexualita: diskurzivní analýza internetových diskuzí
Renata Vránová -
Mediální reprezentace stárnutí a stáří: diskurzivní analýza časopisu Vlasta
Kamila Vlčková -
Komunikační strategie prezidenta Miloše Zemana během jeho prezidentského období: Diskurzivní a rétorická analýza vybraných projevů
Michaela Vaisová