Bc. Darina Podlenová
Master's thesis
Budování značky zaměstnavatele
Developing of employer is brand
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele. Na toto téma jsem se rozhodla pohlížet ze dvou oblastí a to marketingové a personální. V oblasti personální jde o budování značky společnosti jako zaměstnavatele, které je prvotně zaměřeno na stávající zaměstnance a na vytvoření silného postavení společnosti na trhu práce. V oblasti marketingu jde o produkt a vnímání spotřebitele. Diplomová …moreAbstract:
This graduation theses concerned with creation of employer brand. I decide looked upon on this topic from two point of view respectively marketing and personal view. The personal sphere is about creation brand of company like an employer, which is firstly focus on existing employee and to creation strong situation of company on employment market. Sphere of marketing is about product and perception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nrff5/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Ing. Vanda Bednářová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Prvky strategického konceptu "Blue Ocean Strategy" v českém podnikání
Yana Bilun -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce
Roman Spáčil -
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
Sandra Broscheová -
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Elena Trakalo -
Proces budování značky
Anna Lžičařová -
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
Adéla Křepelová -
Faktory ovlivňující proces budování značky
David Cvrkal