Bc. Darina Podlenová

Master's thesis

Budování značky zaměstnavatele

Developing of employer is brand
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele. Na toto téma jsem se rozhodla pohlížet ze dvou oblastí a to marketingové a personální. V oblasti personální jde o budování značky společnosti jako zaměstnavatele, které je prvotně zaměřeno na stávající zaměstnance a na vytvoření silného postavení společnosti na trhu práce. V oblasti marketingu jde o produkt a vnímání spotřebitele. Diplomová …more
Abstract:
This graduation theses concerned with creation of employer brand. I decide looked upon on this topic from two point of view respectively marketing and personal view. The personal sphere is about creation brand of company like an employer, which is firstly focus on existing employee and to creation strong situation of company on employment market. Sphere of marketing is about product and perception …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
  • Reader: Ing. Vanda Bednářová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní