Evaluace marketingu města Znojma – Xeniya Mnatsakanova
Xeniya Mnatsakanova
Bakalářská práce
Evaluace marketingu města Znojma
Evaluation of marketing of the city of Znojmo
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení marketingu města Znojmo a použité marketingové nástroje. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s tématem marketing, marketing měst a cestovní ruch. Informace o městě Znojmo včetně kritických míst je důkladně popsána. V rámci praktické části byla provedena analýza současného marketingového stavu, komunikačního mixu a dokumentu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the evaluation of the marketing of the city of Znojmo and the marketing tools used. The theoretical part defines the basic concepts related to the topic of marketing, place marketing and tourism. Information about the city of Znojmo, including critical places, is thoroughly described. In the practical part, an analysis of the current marketing situation, communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/leudd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2022
- Vedoucí: doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Michal Plaček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Marketingová strategie firmy Ideal Place s.r.o.
Markéta Kratochvílová -
Market Development Strategy of Music Streaming Media Companies in China
Ge Yan -
Marketing rozvoje regionů a měst v České republice
Michaela Jandová -
Urban branding jako nástroj udržitelného rozvoje měst – případová studie města Brna
Barbora Janoušková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Športové akcie a ich význam pre cestovný ruch
Peter Paľo