Xeniya Mnatsakanova

Bakalářská práce

Evaluace marketingu města Znojma

Evaluation of marketing of the city of Znojmo
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vyhodnocení marketingu města Znojmo a použité marketingové nástroje. V teoretické části jsou definovány základní pojmy související s tématem marketing, marketing měst a cestovní ruch. Informace o městě Znojmo včetně kritických míst je důkladně popsána. V rámci praktické části byla provedena analýza současného marketingového stavu, komunikačního mixu a dokumentu …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the evaluation of the marketing of the city of Znojmo and the marketing tools used. The theoretical part defines the basic concepts related to the topic of marketing, place marketing and tourism. Information about the city of Znojmo, including critical places, is thoroughly described. In the practical part, an analysis of the current marketing situation, communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2022
  • Vedoucí: doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Michal Plaček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.