Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní – Josef Neugebauer
Josef Neugebauer
Bakalářská práce
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Internet Marketing - the effectiveness of PPC advertising campaigns
Anotace:
Záměrem bakalářské práce v teoretické části bylo usadit pojem online reklama mezi ostatní formáty, rozlišit jednotlivé druhy online reklamy a konkrétně zdokumentovat základní východiska PPC reklamy. Dále pak porovnat a definovat současné PPC systémy. V praktické části bakalářské práci popisuji postup při tvorbě jednoduché PPC reklamní kampaně, dále komentuji dosažené výsledky za sledované období a …víceAbstract:
The aim of bachelor thesis was to settle the theoretical concept of online advertising formats, among others, to distinguish different types of online advertising, and specifically to document the bases of PPC advertising. Then compare and define the current PPC systems. In the practical part of bachelor thesis describe how to create a simple PPC advertising campaigns, as well as commenting on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20260
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2010
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Jiří Přibil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20260
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Využití PPC kampaně pro zvýšení obratu internetového obchodu
Matěj Beneš