Kreativní svačiny pro děti 1. stupně ZŠ – Markéta FUSKOVÁ
Markéta FUSKOVÁ
Diplomová práce
Kreativní svačiny pro děti 1. stupně ZŠ
Creative snacks for primary school children
Anotace:
Tato práce se zabývá dopoledním stravováním žáků na 1. stupni ZŠ. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. První kapitola je zaměřena na charakteristiku mladšího školního věku, základy zdravého stravování, návrhy dopoledních svačin a kreativní balení pokrmů. Součástí závěru první kapitoly je stručná charakteristika pojmu "kreativita". Druhá polovina teoretické části je zaměřena na programy a legislativu …víceAbstract:
This thesis deals with the morning snacks of pupils at the first stage of primary school. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter focuses on the characteristics of the younger school age, the basics of healthy eating, suggestions for the morning snacks and creative packaging of meals. Part of the conclusion of the first chapter is a brief description of the concept of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Simbartl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FUSKOVÁ, Markéta. Kreativní svačiny pro děti 1. stupně ZŠ. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ