Lenka Střelbová
Bachelor's thesis
Sociální média v podnikové praxi
Sociální média v podnikové praxi
Abstract:
Cílem této práce bylo prozkoumání možností využití sociálních médií v podnikovépraxi.V teoretické části byl ve zkratce popsán vývoj technologií od vzniku prvníchelektronických komunikačních kanálů až k dnešnímu rozmachu sociálních médií. Právěsociálním médiím se věnuje tato práce podrobněji. Je zde rozepsáno jejich rozdělení azákladní principy fungování a to především s ohledem na využití v podnikové …moreAbstract:
The aim of this thesis was to explore using of social media in daily business.Theoretical part describes technological development since first electronicalcommunication channels until current boom of social media. This work particularly dealswith social media. I tried to define the types and basic function especially with respect forusing in common business. Advantage of its using in different levels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
New media in corporate communication
Václav Králík -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights