Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku – Vojtěch Esterka
Vojtěch Esterka
Bakalářská práce
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Marketing mix 4C in conditions of a specific company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem doporučení pro marketingový mix 4C ve společnosti Queen Ester. Součástí této práce je literární rešerše na téma marketingového mixu, dále pak dotazníkové šetření zkoumající vnímání marketingového mixu 4C zákazníky a v závěru práce se autor věnuje návrhům a doporučením na zlepšení, včetně ekonomického zhodnocení.Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the analysis and proposal of recommendations for the 4C marketing mix in the company Queen Ester. This work includes a literature review on the topic of the marketing mix, followed by a survey examining customer perceptions of the 4C marketing mix and at the end of the thesis, the author focuses on proposals and recommendations for improvement, including an economic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/be5zb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Vladimíra Hladíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Strategie rozvoje společnosti Theorum Group, s.r.o.
Vladislav Shvetsov -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková