Návrh aktivit pro komplexní rozvoj dítěte s PAS v mateřské škole – Petra VACULÍKOVÁ
Petra VACULÍKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh aktivit pro komplexní rozvoj dítěte s PAS v mateřské škole
Proposal of activities for the comprehensive development of a child with an autistic spectrum disorder in a kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením aktivit podporujících rozvoj dítěte v klíčových oblastech jeho bytí. Teoretická část je věnována oblastem rozvoje dítěte s poruchou autistického spektra v předškolním období a popisem předškolního vzdělávání s jeho platnou legislativou. Obsahuje jednotlivé metody, vycházející z principu strukturovaného učení. Praktická část se zaměřuje na realizaci konkrétních …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the creation of activities supporting the chilďs development in key areas of his being. The theoretical part is devoted to the areas of development of child with an autistic spektrum disorder in the preschool period and a description of preschool education with its valid legislation. It contains individual methods based on the principle of struktured learning. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACULÍKOVÁ, Petra. Návrh aktivit pro komplexní rozvoj dítěte s PAS v mateřské škole. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Vliv strukturovaného učení na adaptaci žáků s autismem ve školním prostředí
Jitka Mikuláštíková -
Využití metody strukturovaného učení ve vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra
Vladimíra Horáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva