Mgr. Blanka HORÁKOVÁ

Bakalářská práce

Zpívaná poezie jako cesta k vnímání a interpretaci básní

Reading and understanding poetry through poems as songs
Anotace:
Tato závěrečná práce se věnuje stavu výuky a recepce poezie v dnešní škole a představuje několik zajímavých metod práce s poezií v hodinách literatury na střední škole. Součástí práce je didaktická interpretace zhudebněných básní Antonína Sovy, Petra Bezruče, Josefa Hory, Josefa Kainara a Jana Skácela. Zhudebněná poezie může být pro čtenáře pozitivním estetickým zážitkem a motivací pro četbu a recepci …více
Abstract:
The main focus of this study is poetry reading, understanding and teaching at schools. We describe some interesting creative methods, as well as using music in literature lessons. The methodical part of the study contains lesson plans for teaching poems of Antonín Sova, Petr Bezruč, Josef Hora, Josef Kainar and Jan Skácel including a presentation for the interactive whiteboard. We recommend using poems …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012
Zveřejnit od: 14. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Vladimíra Brčáková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORÁKOVÁ, Blanka. Zpívaná poezie jako cesta k vnímání a interpretaci básní. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická