Marketing hokejového klubu HC Orli Znojmo – Michaela Sobotová
Michaela Sobotová
Bakalářská práce
Marketing hokejového klubu HC Orli Znojmo
Anotace:
Hlavním cílem práce je vytvořit vhodnou marketingovou kampaň pro zlepšení komunikace s věrnými i novými fanoušky HC Orli Znojmo na základě provedené analýzy komunikace a dotazníkového šetření. Dílčím cílem práce je návrh propagačních předmětů pro fanoušky spolu s návrhem zvýhodněných balíčků při nákupu permanentních vstupenek. V rámci teoretické části bude provedena literární rešerše dostupné české …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to create promotional campaign to improve the communication with current and potential fans of hockey club HC Orli Znojmo based on the analysis of communication and survey. The partial goal is to design promotional items for fans, along with a proposal for preferential packages when purchasing season tickets. In the theoretical part there will be the literature review …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/g9ru9e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a managemet / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva