Monika ČERNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Věrnostní programy HP Tronic, s.r.o. Zlín
Loyalty programs HP Tronic, Ltd. Zlin
Abstract:
Pro zpracování bakalářské práce jsem si pro věrnostní programy zvolila tři horské hotely v Beskydech - hotely Lanterna, Horal a Galik ve Velkých Karlovicích, provozované firmou HP TRONIC. Tato bakalářská práce je dělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rozebrané potřebné prvky marketingového mixu a komunikace se zákazníkem. Praktická část je zaměřená především …moreAbstract:
For the processing of work I have opted for loyalty programs, three mountain hotels in Beskids - hotels Lanterna, Horal and Galik in the town Velké Karlovice, operated by HP TRONIC. This bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the necessary elements of the marketing mix and communication with the customer. The practical part is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
20953
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Vala
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÍKOVÁ, Monika. Věrnostní programy HP Tronic, s.r.o. Zlín. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová