Zdeňka Zavadilová

Diplomová práce

Porovnání vnímání české značky a maloobchodní značky

Comparing the Perception of Czech Brand and Private Brand
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo, pomocí vhodné metody, analyzovat, jak spotřebitelé vnímají klasickou českou značku ve srovnání s privátní značkou. Současně jsem chtěla zjistit, zda při nákupu dávají přednost známé značce výrobců nebo naopak značce maloobchodní. Pro potřeby výzkumu jsem si zvolila výrobky, u kterých jsem předpokládala, že je nakupuje většina domácností. Byly jimi sirupy maloobchodní …více
Abstract:
The aim of my master thesis was to analyse how consumers perceive typical Czech brand in comparison with private label by using applicable method. At the same time I also wanted to find out if they prefer well-known brand products produced by manufacturer or retailers´ private label products. For the purpose of the research I chose the products which I suppose are purchased by the majority of the households …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Markéta Zajarošová
  • Oponent: Kateřina Maková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod