Neokmeny a jiné subkultury ve světě současného marketingu a reklamy – Natalie Brzobohatá
Natalie Brzobohatá
Bakalářská práce
Neokmeny a jiné subkultury ve světě současného marketingu a reklamy
Netribes and other subcultures in the world of modern marketing and advertising
Anotace:
Tato práce se zabývá fenoménem subkultur a neokmenů a jejich následným využitím v marketingu a reklamě. Jejím cílem je tedy zasadit fenomén subkultur do světa marketingu a reklamy. Pozornost věnuji především detailnímu popisu jednotlivých subkultur, jejich historii, znakům, ideologii, stylu a postojům. V neposlední řadě stručně zmiňuji termíny prolínající se s marketingovou a sociologickou částí práce …víceAbstract:
The bachleors work is dealing with the phneomen of subcultures and neotribes and their subsequent use in marketing and advertising. Main goal is to put the phenomen of subcultures and neotribes and theirs specific characters into the world of marketinf and advertising. I pay practicular attention to a detailed description of individual subcultures, their history, characters, ideology, style and attitudes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Reprezentce subkultur v reklamě
Barbora KURSOVÁ -
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
Vojtěch Kajer -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing a propagace střední školy
Nikola Hönigová -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Analýza marketingu a propagace vybrané sportovní akce
Jan Žák
Název
Vložil
Vloženo
Práva