Enseñanza del léxico mediante materiales auténticos en la clase de ELE – Bc. Martina Sošková
Bc. Martina Sošková
Master's thesis
Enseñanza del léxico mediante materiales auténticos en la clase de ELE
Teaching Spanish language vocabulary with authentic materials
Abstract:
This diploma thesis deals with using vocabulary and authentic materials in Spanish classes as a foreign language. The main aim is to propose exercises and activities for fixing vocabulary of high school students whom are on level of A1/A2 while using different authentic materials and to prove that their usage is appropriate even on these referential levels of language. The first part of thesis deals …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá výukou slovní zásoby a užitím autentického materiálu v hodinách španělštiny jako cizího jazyka. Cílem je navrhnout cvičení a aktivity na upevnění slovní zásoby pro studenty středních škol na úrovni A1/ A2 a vhodně jimi doplnit různé druhy autentických materiálů, a tak prokázat, že užití těchto materiálů je vhodné i na uvedených referenčních úrovních jazyka. První část …viac
Jazyk práce: Spanish
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a00f0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Spanish Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Problems in Teaching Foreign Languages at Secondary Vocational School
Barbora Burianová -
Teaching and Learning Foreign Languages through the Knowledge on One's Own Native Tongue.
Ivo Janeček -
Developing Young Learners’ Speaking Fluency Through Authentic Tasks
Bára Půčková -
ESL Teaching using Authentic Materials: Impact of English TV Series on Motivation and Skills in Czech Upper-Secondary Students
Kateřina Folvarčná -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
The Implementation of Authentic Listening Materials at a B1+ Level EFL Class
Katrin Jongepierová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
Vocabulary in Context: Teaching Low-Frequency Words by Using Authentic Texts
Nela Šustrová