Sociální marketing – obsah specifika – Bc. Michal Blažek
Bc. Michal Blažek
Diplomová práce
Sociální marketing – obsah specifika
Social marketing - content and specifity
Anotace:
Práce se zabývá problematikou sociálního marketingu, vymezuje jeho obsah a specifika. Dále se zabývá vlivem sociálního marketingu na budování pověsti firmy a základními pojmy zeleného marketingu. Obsahem práce jsou i dva průzkumy, jeden zhodnocuje vliv sociálně-marketingové kampaně „Nemyslíš,zaplatíš” a druhý je zaměřený na vztah spotřebitele k zelenému marketingu.Abstract:
The thesis deal with social marketing issue, define it´s content and it´s specification. It will also deal with the influence of social marketing on creation goodwill of companies and basic notion of green marketing. The thesis content also includes two researches. The first research evaluate the influence of social marketing campaign „Nemyslíš,zaplatíš”. The later research target the relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q8w0p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2012
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Petko -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Rohová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Roman Fara -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová