Specifikace problémů žáků 2. stupně základní školy s dyslexií při práci s textem – Mgr. Bc. Michaela Hlaváčková
Mgr. Bc. Michaela Hlaváčková
Bakalářská práce
Specifikace problémů žáků 2. stupně základní školy s dyslexií při práci s textem
Specification of the students problems with dyslexia at the second grade at the primary school while working with the text
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá žáky se specifickými poruchami učení, konkrétně dyslexií. Cílem bakalářské práce je specifikovat nejčastější problémy žáků s dyslexií při práci s textem. Práce je rozdělena na tři kapitoly, dvě teoretické a jednu praktickou. První kapitola se věnuje všeobecně problematice specifických poruch učení. Zaměřuje se na definici a historii vývoje dyslexie a reedukaci specifických …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issues of the students with the specific learning disabilities, namely with dyslexia. The main aim was to define the most common problems of the students with dyslexia while working with the text. Thesis is divided into three chapters, two theoretical and one practical. The first chapter deals with the issues of the specific learning disabilities in general. It is …víceKlíčová slova
specifické poruchy učení dyslexie individuální vzdělávací plán reedukace studenti čtení chyby poradenství historie rozhovor pozorování legislativa text specific learning disabilities dyslexia individual educational plan remedy students reading mistakes consultancy history interview observation legislation text
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fbu1m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů
Hana Vítová -
Individuální vzdělávací plán integrovaných žáků pro pro specifické vývojové poruchy školních dovedností
Linda Šlégelová -
Specifické poruchy učení u dětí
Kristina Černoušková -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Specifické poruchy učení u žáků mladšího školního věku v mikroregionu Uherskobrodsko
Eva Kubišová -
Význam dys-kroužků pro vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení
Martina Výšková -
Integrovaná edukace žáků s poruchami učení na 1. stupni základních škol
Veronika MLČOCHOVÁ