Sociální komunikace jako základ obchodních dovedností – Damián Šimeček
Damián Šimeček
Bachelor's thesis
Sociální komunikace jako základ obchodních dovedností
Social comunication as cornerstone of business skills
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na sociální komunikaci, jako základ obchodních dovedností. Popisuje sociální komunikaci, obchod, techniky vyjednávání a psychologii prodeje. V praktické části budou zpracovány rozhovory s pěti respondenty z různých oborů s různými povoláními, aby v bakalářské práci byla vyobrazena, co největší rozmanitost odpovědí s cílem získat odpovědi na výzkumné otázky. Závěr bakalářské …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focused on social communication as the basis of business skills. Describes social communication, business, negotiation techniques and sales psychology. In the practical part, interviews with five respondents from different fields with different professions will be processed, so that the greatest possible variety of answers can be depicted in the bachelor's thesis in order to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/yx0t6/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2023
- Supervisor: Mgr. Igor Pruša, Ph.D. et Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMEČEK, Damián. \textit{Sociální komunikace jako základ obchodních dovedností}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/gb1d6s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
Ahmad Tamim Rashed -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sociální komunikace - kapitoly z psychologie prodeje
Jana TÓTHOVÁ -
Psychologie prodeje. Psychologická analýza efektivní komunikace se zákazníkem/klientem.
Eliška TICHÁ -
Reklamní předměty z pohledu psychologie
Lucie Kaválková -
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
Julie Jílková