Volební marketing politických stran: případ voleb do Poslanecké sněmovny 2017. – Milan Klempíř
Milan Klempíř
Diplomová práce
Volební marketing politických stran: případ voleb do Poslanecké sněmovny 2017.
ELECTION MARKETING OF NEW POLITICAL PARTIES AND MOVEMENTS: THE CASE OF THE CZECH ELECTIONS TO CHAMBER OF DEPUTIES 2017
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na politickou komunikaci a volební marketing nových protestních subjektů v České republice (ANO, SPD, Piráti). Cílem práce je přispět k vysvětlení analýzou komunikace těchto hnutí či protestních stran, jak a proč dosáhly tak rychlého úspěchu a oslovily velké množství voličů. Data byla získána z hlavních českých médií, ale i z internetových příspěvků řady odborníků (politologové …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on political communication and election campaign of new protest political subjects in Czech Republic (ANO, SPD, Pirate party). The main objective is to analyse a communication of this movements and contribute to explanation, why and how this subjects achieved a fast success and appealed to many voters. The data was collected from the Czech mainstream media, but also from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73108
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Aleš Lisa
- Oponent: Petr Vymětal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73108
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol