Adéla Beštová

Diplomová práce

Zákaznické služby v segmentu mobilních operátorů. Komparativní analýza.

Customer services in the segment of mobile operators. Comparative analysis.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komparací kvality zákaznických služeb v oblasti datového poradenství nabízených společnostmi Vodafone a Telefónica prostřednictvím využití marketingové metody Mystery shopping. V první části se práce zaměřuje na představení a porovnání společností Vodafone a Telefónica jako dvou významných operátorů působících na českém i světovém trhu telekomunikací. Představuje tyto …více
Abstract:
This thesis deals with the comparison of quality customer service in a data consultancy offered by Vodafone and Telefónica through the use of marketing methods Mystery shopping. The first part focuses on presenting and comparing companies Vodafone and Telefónica as two major operators on the Czech and global telecommunications market. It represents these companies in terms of historical, geographical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
  • Vedoucí: Dana Zadražilová
  • Oponent: Jan Hajný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38179

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod