Zákaznické služby v segmentu mobilních operátorů. Komparativní analýza. – Adéla Beštová
Adéla Beštová
Diplomová práce
Zákaznické služby v segmentu mobilních operátorů. Komparativní analýza.
Customer services in the segment of mobile operators. Comparative analysis.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komparací kvality zákaznických služeb v oblasti datového poradenství nabízených společnostmi Vodafone a Telefónica prostřednictvím využití marketingové metody Mystery shopping. V první části se práce zaměřuje na představení a porovnání společností Vodafone a Telefónica jako dvou významných operátorů působících na českém i světovém trhu telekomunikací. Představuje tyto …víceAbstract:
This thesis deals with the comparison of quality customer service in a data consultancy offered by Vodafone and Telefónica through the use of marketing methods Mystery shopping. The first part focuses on presenting and comparing companies Vodafone and Telefónica as two major operators on the Czech and global telecommunications market. It represents these companies in terms of historical, geographical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38179
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Dana Zadražilová
- Oponent: Jan Hajný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38179
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mystery Shopping v telekomunikačních službách
Stanislava SOBOTKOVÁ -
Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb
Thuy My Ngo -
Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Radek Hanzlík -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Eliška Balková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Yuliya Sazontova -
Mystery shopping - metoda strategického marketingu
Martin Fara -
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová