Public relations vybrané neziskové organizace – Bc. Adam Rapák
Bc. Adam Rapák
Bakalářská práce
Public relations vybrané neziskové organizace
Public Relations of selected non-profit organization
Anotace:
Public Relations jsou klíčovým nástrojem společenských, politických i hospodářských elit. Prostřednictvím PR ovlivňují ziskové i neziskové organizace veřejné mínění a tím i smýšlení, rozhodování a jednání veřejnosti. Veřejné mínění je zásadní proměnná veličina, které může rozhodovat o úspěchu či neúspěchu všech subjektů, na které působí. Média jsou jakýmsi zprostředkovatelem informací, který však sehrává …víceAbstract:
Public Relations are a key tool for social, political and economic elites. Through PR, for-profit and non-profit organizations influence public opinion and thus the thinking, decision-making and actions of the public. Public opinion is a fundamental variable that can determine the success or failure of all the entities on which it acts. The media are a kind of mediator of information, but it plays …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ukba4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Marie Koubová
- Oponent: Ing. Pavel Klička, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Získávání finančních prostředků pomocí Public Relations u neziskových organizací
Lan Huong Vu -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations a fundraising jako nástroje snižování finančních rizik neziskové organizace
Hana Kovářová Müllerová -
Public relations ve vybrané organizaci
Martina Janů