Monika Mléčková

Bakalářská práce

Marketingová analýza pro nově vznikající a na český trh vstupující firmu orientující se na svatební tiskoviny

marketing analysis for new firm focusing on wedding graphics which aims to enter czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou pro nově vznikající a na trh vstupující firmu, která se orientuje na svatební grafiku. Teoretická část uvádí základní definice z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Popisuje situační analýzu a její metody. Následně se věnuje definici firmy, produktů a obchodnímu modelu této firmy. Praktická část aplikuje poznatky z části teoretické. Provádí …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing analysis for new firm focusing on wedding graphics which aims to enter czech market. Theoretical section introduces elementary definitions from marketing and marketing communication. This section contains situation analysis and its methods. It also focuses on business model and theory of firm and products. Practical section applies definitions from theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
  • Vedoucí: Filip Truhlář
  • Oponent: Majja Chabirova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75392