Význam mentalizace v učitelské profesi – Bc. Andrea Dedeciusová
Bc. Andrea Dedeciusová
Diplomová práce
Význam mentalizace v učitelské profesi
The Importance of Mentalization in a Teacher's Profession
Anotace:
Diplomová práce Význam mentalizace v učitelské profesi se zabývá schopností mentalizace a její souvislostí se subjektivně vnímanou úspěšností učitelů. Cílem práce je zjistit, jak významná je spojitost mezi subjektivně vnímanou úspěšností učitelů a jejich schopností mentalizace. K získání dat je použita dotazníková metoda v kombinaci s interpretací dvou hraných scének ze školního prostředí. Dotazovanou …víceAbstract:
The diploma thesis titled The Importance of Mentalization in a Teacher´s Profession is focused on the issue of mentalization and its connection to teacher self-efficacy. The aim of the thesis is to examine the importance of teachers´ self-efficacy in connection to the level of their capability to mentalize. To obtain data, the method of structured questionnaires combined with the interpretation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Magda Nišponská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dedeciusová, Andrea. Význam mentalizace v učitelské profesi. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / anglický jazyk - český jazyk (nav.SŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence sociálního pracovníka v kontextu historie i současnosti sociální práce v sociálních službách
Kateřina Tajanovská -
Profesní kompetence sociálních pracovnic a pracovníků při práci s ohroženými dětmi
Soňa PÁNKOVÁ -
Profesní kompetence sociálního pedagoga v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Šárka Hlávková -
komunikační kompetence jako součást profesního profilu sociálního pedagoga
Klára SOUČKOVÁ -
Sociální kompetence strážníků obecní policie
Ingrid MARTINCOVÁ -
Kompetence pracovníků sociálně právní ochrany dětí
Ondřej MÍKA -
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Vztahy v autobiografických textech dospívajících: Narativní uchopení attachmentových charakteristik
Zuzana Pavelková