Zásady správné podoby webových stránek hotelu, porovnání s doporučeními firmy Bookassist – Bc. Ksenia Rodyukova
Bc. Ksenia Rodyukova
Bakalářská práce
Zásady správné podoby webových stránek hotelu, porovnání s doporučeními firmy Bookassist
Principles of the correct form of hotel websites, comparison with recommendations from Bookasist
Anotace:
Práce je věnovaná problematice optimalizace webových stránek, jejich designu a digitálnímu marketingu. Hlavním cílem je na základě analýzy doporučení od společnosti Bookassist, působící ve sféře Internet marketingu v hotelnictví, prozkoumat webové stránky dvou konkrétních hotelů, a následně vytvořit doporučení, která by vedla ke zvýšení konverze a k růstu přímých rezervací přes vlastní rezervační systémy …víceAbstract:
The Bachelor’s Dissertation is dedicated to the field of website optimization, their design and digital marketing. The main objective is to analyze recommendations from Bookassist operating in the sphere of Internet marketing in hospitality, explore the websites of two specific hotels, and then develop recommendations that would lead to increased conversions and the growth of direct booking via their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13791/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2016
- Vedoucí: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RODYUKOVA, Ksenia. \textit{Zásady správné podoby webových stránek hotelu, porovnání s doporučeními firmy Bookassist}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/gd30np/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Analýza rezervačního systému Bookassist
Quynh Trang Pham