Motivace žáků vybraných demokratických škol k učení – Adéla Klírová
Adéla Klírová
Diplomová práce
Motivace žáků vybraných demokratických škol k učení
Learning motivation of pupils in representative democratic schools
Anotace:
Diplomová práce na základě odborné literatury, článků a dalších relevantních zdrojů pojednává o motivaci žáků vybraných demokratických škol k učení. Teoretická část je rozdělena na tři hlavní kapitoly. První z nich pojednává o motivaci. Objasňuje pojem motivace, seznamuje s dvěma základními druhy motivace (vnitřní, vnější) a představuje sebedeterminační teorii. Druhá kapitola se věnuje učení. Tento …víceAbstract:
The diploma thesis, based on the literature, articles and other relevant sources, deals with the motivation of pupils of selected democratic schools to learn. The theoretical part is divided into three main chapters. The first one deals with motivation. It clarifies the concept of motivation, introduces two basic types of motivation (internal, external) and presents the self-determination theory. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Dana Kasperová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klírová, Adéla. Motivace žáků vybraných demokratických škol k učení. Liberec, 2020. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Svobodné vzdělávání a demokracie ve výchově jako novodobá alternativní vzdělávací cesta
Kateřina Kováčová -
Přímá demokracie a české politické strany
Tomáš Brož -
Svobodné vzdělávání a demokracie ve výchově jako novodobá alternativní vzdělávací cesta
Kateřina Kováčová -
Názory studentů sociální pedagogiky na alternativní vzdělávání a výchovu
Daniela Berezová -
Pojetí svobodného vzdělávání v minulosti a současnosti
Ondřej POLÁCH -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová
Název
Vložil
Vloženo
Práva