Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu – Bc. Michaela Palátová
Bc. Michaela Palátová
Diplomová práce
Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu
Online Marketing Communication of an E-shop Start-up
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření online marketingové komunikace pro nově vzni-kající e-shop. V rámci řešení jsou nejprve objasněny teoretické poznatky z oblasti online marketingu a online marketingové komunikace, které vytváří základ pro tvorbu praktické části diplomové práce. Praktická část se zabývá představením e-shopu a zpracováním ana-lýz. V souvislosti s e-shopem jsou zpracovány analýzy …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create online marketing communication for emerging e-shop. First of all, as a part of the research, the theoretical knowledge of online marketing and online marketing communication has been clarified. The practical part deals with an introduction of e-shop and processing of analyses. In connection with the e-shop, the analysis of customers and the speed of the website have …víceKlíčová slova
e-shop influenceři online marketingová komunikace SEM SEO sociální sítě webové stránky
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Palátová, Michaela. Online marketingová komunikace nově vznikajícího e-shopu. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová