Bannerová reklama jako součást internetového marketingu – David Čižmař
David Čižmař
Bachelor's thesis
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
Banner Advertisement as a Part of Internet Marketing
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zaměření internetový marketing a bannerovou reklamu jako jeho součástí. První část je zaměřená na obecný marketing. Druhá část řeší internetový marketing, bannerovou reklamu a další nástroje internetového marketingu.Abstract:
Goal of my thesis is aim to internet marketing and banner advertisement as his part. First part is aim to general marketing. Second part solves internet marketing, banner advertisement and the others tools of internet marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2017
- Supervisor: Mgr. Šárka ŠTVERÁKOVÁ
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čižmař, David. Bannerová reklama jako součást internetového marketingu. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics of the Public Sector
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights